Thiaguinho

Waarom ik al bijna zeker weet dat ik binnenkort weer een bekende Braziliaanse artiest ga zien?! Eind mei hebben we een paar dagen vrij. Rond deze tijd is ook het bekende festival van de Pinhão in Lages. Het is een beetje te vergelijken met het Oktoberfest dat in Blumenau wordt gehouden, maar in plaats van bier, aardappelen en worst, worden er pinhãos gegeten. Ook zijn er elke dag artiesten die optreden. Zo dus ook Thiaguinho. Thiaguinho is een zanger die pagode zingt, een soort combinatie van samba en sertanejo. Het is het allebei niet, maar het lijkt er een beetje op. Deze zanger is een van de populairste hier in Brazilië, dat komt ook een beetje door zijn vriendschap met Neymar, die ook in de tweede video te zien is. Toevallig ben ik deze dagen ook in Lages dus de kans is groot dat ik dus ook naar de concerten ga. Ik hoop het in ieder geval!!

Geef een reactie

