Paraguay

Img_5177Img_5205Img_5208Img_5182

Absoluut niet mijn favoriete land waar ik ooit geweest ben, maar dat komt vooral omdat we alleen naar het aller-, allertoeristische plaatsje van Paraguay zijn gegaan. Brazilianen gaan daar naartoe om inkopen te doen. Je kunt er nep, nep, nep en nep kopen. Oh ik ben denk ik nep vergeten. Ik vond er he-le-maal niets aan. Het klopt inderdaad wel dat het goedkoop is, maar waarschijnlijk valt het na 1 keer gebruiken of dragen al uit elkaar. Ik heb dus ”jammer genoeg” geen aankopen gedaan.
Wel vond ik het erg leuk om een beetje te zien hoe dit andere land werkt. Er werd natuurlijk Spaans gesproken, even wennen na 9 maanden Portugees! En iedereen zegt ook dat dit niet echt Paraguay is, vergelijk het met de Kalverstraat. Dat geeft ook geen goed beeld weer van de bijzondere winkels die ergens anders in Amsterdam te vinden zijn…!

PS Als je nog sokken nodig hebt, ga naar Paraguay!!! Om de 5 seconden word je aangesproken door een mevrouw of een klein kindje of je sokken wilt kopen. 5 paar voor 0,50 of 1,-. Best een goed prijsje en ook best irritant.

Geef een reactie

