8 MAANDEN!

Fotor0320164543

Serieus waar blijft de tijd!?! Vandaag ben ik 8 maanden weg van huis. In deze 8 maanden heb ik een totaal nieuwe taal geleerd, ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen en voel ik me helemaal thuis en op mijn gemak hier. Hoe raar, de eerste maanden waren zo zo vreemd. Er is NIETS maar dan ook echt niets hetzelfde als in Nederland! (Behalve rolmops dan)
Dat is nu wel anders. Langzaamaan moet ik nu gaan denken aan mijn vertrek. Mijn retourdatum, mijn vervolgstudie, dat zijn toch allemaal dingen die besloten moeten gaan worden. Ik wil nog helemaal niet terug!! Nog 3 maanden te gaan….

Beijooos do Brasil   Kostuum Salvador da Bahia


2 gedachtes over “8 MAANDEN!

Geef een reactie

