Viagem des Sonos

Fotor02060014

Viagem des Sonos oftewel droomreis. En dat was het zeker!! Dit was de beste reis van mijn leven! Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik er over zal schrijven. Geen woorden kunnen omschrijven hoe het geweest is. Echt een geweldige reis! Brazilië is een waanzinnig prachtig land. En ontzettend groot.
De plaatsen waar we geweest zijn waren mooi, heel erg mooi. Maar eigenlijk maakt het niet uit waar we naartoe zijn geweest, alle andere studenten maakten deze reis onvergetelijk. We zijn een familie. België, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Polen, de Verenigde Staten, Canada, Colombia, Indonesië, Turkije, Mexico, Filipijnen en Japan. Allemaal samen in Brazilië.

Bij deze wil ik mijn familie in het kleine, koude Nederland hartelijk bedanken. Ontzettend bedankt voor deze geweldige kans! Het is niet altijd even makkelijk geweest, maar dit jaar was het beste dat ik ooit gedaan zou kunnen hebben. Echt waar!

Geef een reactie

