Dreamtrip!!!!

Dreamtrip

Waarom deze postoverload op 3 januari?? Ik ga een maand door Brazilië reizen!!! 31 dagen met 60 andere uitwisselingsstudenten. Na deze reis hebben we meer van Brazilië gezien dan de meeste Brazilianen zelf, dus het is best raar om daar over na te denken. Misschien dat ik tijdens mijn reis een paar foto’s zal posten, maar dat kan ik eigenlijk niet voorspellen. Overmorgen sta ik op de Copacabana dus daarom is het voor nu ‘tot lezens’.

Tchau!!! Tot over een maand!

Geef een reactie

