Levensteken

Fotor1220151020

De reden waarom ik niet meer zo veel schrijf?? Het is zomervakantie!!!!! Al ongeveer 3 weken nu en daar ben ik best blij mee! Maar mijn dagen zijn drukker dan ooit. Vol met eindejaarsfeestjes, -recepties en surprises voor Kerst. Het is zo ontzettend raar dat het over een paar dagen Kerst is (als de wereld morgen niet vergaat trouwens….) want het was deze week 48 graden!! Niet echt een temperatuur die ik normaal gewend ben met Kerst. Maar het maakt de kerstsfeer er niet minder op. Gisteren mocht ik al mijn eerste cadeautjes ophalen bij de Kerstman en ik mocht zelfs op schoot! Foto’s volgen uiteraard nog. 

Mijn Kerst zal ik gaan doorbrengen aan het strand van Balnéario, net zoals Oud en Nieuw. Weer een compleet nieuwe ervaring erbij. Kerstmis 2012 is warm, strand en vooral Brazilië. Wie had dat een jaar geleden gedacht?!

Geef een reactie

