18!!!

2012_0482012_047

Vandaag is mijn verjaardag! 18 jaar alweer! Echt heel vreemd om dat zo ver van je familie en vrienden te vieren, maar aan de andere kant heb ik ook hier mijn familie en vrienden. Vanmiddag heeft mijn gezin een feestje voor me georganiseerd. Je zou het een surpriseparty kunnen noemen, maar omdat ik er al een beetje vanaf weet, klopt dat niet helemaal meer. In ieder geval wil ik iedereen echt ONTZETTEND bedanken voor alle verjaardagswensen, -kaarten, pakketjes en leuke mailtjes! Echt heel erg fijn om te lezen!!

P.S. Foto’s van mijn verjaardag komen dus nog, aangezien ik het vanmiddag en vanavond pas echt ga vieren. Vanavond gaan we uit, dus school gaat morgen niet lukken denk ik….

 

2 gedachtes over “18!!!

  1. "Later op de avond kwam ik ook nog de allerknapste man die ik tot nu toe gezien heb tegen."Dank je dat je niet over mij geschreven hebt……. maar plaats 2 vind ik ook oke!!!See yaRudy

  2. "Later op de avond kwam ik ook nog de allerknapste man die ik tot nu toe gezien heb tegen."Dank je dat je niet over mij geschreven hebt……. maar plaats 2 vind ik ook oke!!!See yaRudy

Geef een reactie

