Carambas

Dsc02145a_2Dsc02145Dsc02146

Vorig weekend heb ik dan mijn debuut gemaakt in het Braziliaanse nachtleven. En ik moet zeggen dat het erg geslaagd was. ’s Middags werd ik al door mijn moeder gewaarschuwd voor de kleding van de dames. Het zou lijken op de mannen/vrouwen die we eerder op de dag langs de weg hadden zien staan zwaaien en knipogen.

Dat er korte jurkjes en broekjes gedragen werden in de club klopte wel, maar ik had het nog erger verwacht. Misschien komt het omdat het winter is of doordat het een Sertanejo-avond was, want de meeste vrouwen zagen er nog wel fatsoenlijk uit. Voor Brazilianen dan.

De muziek bestond natuurlijk uit Sertanejo, maar gelukkig was er ook een dj. Na tijd schakelden ze namelijk over op ‘depressieve’ Sertanejo en toen was ik wel blij dat hij het weer overnam. Toch was het optreden van Joao Lucas en Marcelo echt ontzettend leuk om mee te maken en vooral om te zien hoe uitbundig iedereen meedanst & – zingt. Voor herhaling vatbaar!

Geef een reactie

