Goooooooooool!!!

PsvPsv

Zelfs in het verre Brazilië heb ik de wedstrijd van PSV kunnen zien, al was het dan via een (il)legale stream! Toevallig ook nog met Portugees commentaar dus ik heb ook nog iets kunnen leren! Lang leve het internet, want eigenlijk baalde ik wel dat ik het hele seizoen niet naar de wedstrijden van PSV kan. Misschien hier maar naar een wedstrijd gaan dan?! Mijn ouders zijn in ieder geval allebei fan van de grootste rivalen, Moeders is voor SC Corinthians Paulista, oftwel Corinthians uit Sao Paulo, vaders is voor Santos FC, ook uit Sao Paulo. Samen zijn ze ook nog voor Club de Regatas Vasco da Gama, Vasco da Gama uit Rio. Dus voetbal hoef ik in ieder geval niet te missen en het commentaar hier is bijna leuker dan Jack van Gelder. Goooooooooooooooooooooooooooooooooool!!

Geef een reactie

