Welkom!

Welkom!

Na een kortere vlucht naar Navegantes, was ik eindelijk op de plaats van bestemming. Navegantes is een beetje te vergelijken met Eindhoven Airport. Ik stapte uit het vliegtuig en zag allemaal zwaaiende mensen. Dat kon niet anders dan voor mij zijn!

Ik ging een hoekje om en ineens begon er 30 man te juichen en te klappen! Spandoeken, posters, ballonnen, vlaggen, bloemen. Iedereen had wel iets in zijn hand.  Gelijk werd de officiële pin van Brazilië op mijn blazer gezet en een vlag in mn handen gedrukt. Mijn eerste gastgezin, tweede gastgezin, derde gastgezin, opa’s en oma’s, tantes, neven, nichten, de voorzitter van de Rotary, vicevoorzitter, iedereen wilde op de foto. Een ontzettend hartelijk en een warm welkom!! 

Na de hele fotoshoot was het tijd om met zijn allen in een busje te gaan en door te rijden naar mijn nieuwe woonplaatsje Indaial. Wat was ik blij toen ik na dik 27 uur reizen in een bed kon liggen. Eerst slapen, Indaial loopt niet weg.   

Geef een reactie

